των Γιαννιτσών τα προβλήματα της καθημερινότητας, τα περισσότερα από τα οποία συνδέονται με την ανεργία που θεριεύει στο νομό Πέλλας. Μίλησε για την αποβιομηχάνιση της Μακεδονίας και την μεταφορά των επιχειρήσεων στις διπλανές βαλκανικές χώρες, με το δέλεαρ της χαμηλής φορολόγησης, μόλις 10%.
Παρασκευή 9 Μαΐου 2014
Στα Γιαννιτσά ο Γ. Ιωαννίδης και ο Γ. Ανδρίτσος
των Γιαννιτσών τα προβλήματα της καθημερινότητας, τα περισσότερα από τα οποία συνδέονται με την ανεργία που θεριεύει στο νομό Πέλλας. Μίλησε για την αποβιομηχάνιση της Μακεδονίας και την μεταφορά των επιχειρήσεων στις διπλανές βαλκανικές χώρες, με το δέλεαρ της χαμηλής φορολόγησης, μόλις 10%.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:
Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.
Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.