Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Είμαι “προδότης της χώρας” κ. Καμμένε…

Είμαι “προδότης της χώρας” κ. Καμμένε…
Όπως χθες είπατε στην ομιλία σας οι Νεοδημοκράτες είναι “προδότες της χώρας”…

ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί ΔΕΝ συνεργάζομαι με τον Τσίπρα και την Αριστερά της δραχμής, των λαθρομεταναστών και της υποστήριξης παντός λογής κουκουλοφόρων.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί δεν προέρχομαι από παρθενογέννηση και δεν
αυτοαποκαλούμαι “απολίτικος”. Γιατί ήμουν, είμαι και θα είμαι ΔΕΞΙΟΣ.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί βλέπω εκκλησία και κάνω τον σταυρό μου, γιατί δεν θέλω να καταργήσω τα θρησκευτικά από τα σχολικά βιβλία, ούτε να κατεβάσω την εικόνα του Χριστού από τις σχολικές αίθουσες.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί δεν προσπάθησα να εξαγοράσω την αθειστική αριστερά για να πρωταγωνιστεί στα ψηφοδέλτιά μου.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί έχω προτεραιότητά μου την ΠΑΙΔΕΙΑ, γιατί μιλώ για ιδιωτικά πανεπιστήμια, γιατί με αφορά το μέλλον της νέας γενιάς…
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας”, γιατί γνωρίζω πόσο είναι το χρέος της πατρίδας μας, που κάποιοι χρησιμοποίησαν για να κόβουν βόλτες με ελικόπτερα πάνω από τη Μύκονο.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί δεν συνεργάζομαι με τη χειρότερη αριστερά που κάνει tour τους λαθρομετανάστες στην Αθήνα, που υπερασπίζεται το παρεμπόριο και κάθε λογής ανομία…
ΝΑΙ είμαι “πρόδότης της χώρας” γιατί δηλώνω με ευθύτητα ότι ΔΕΝ πρόκειται να συνεργαστώ με την Ρεπούση του συνωστισμού στην αποβάθρα της Σμύρνης.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί ονειρεύομαι τη χώρα μου μέσα στην Ευρώπη και το Ευρώ.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί η Παράταξή μου είπε ΟΧΙ στο σχέδιο Αννάν, έβαλε βέτο στο Βουκουρέστι στην παράδοση της Μακεδονίας, αντίθετα με την διεθνιστική Αριστερά, που θαυμάζετε και δηλώνετε ότι θα συνεργαστείτε, που είπε ΝΑΙ στο σχέδιο Αννάν, και ονειρεύεται ένα κράτος στα Βόρεια σύνορά μας που θα λέγεται “Μακεδονία”.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας”, γιατί στα ψηφοδέλτιά μου δεν έχω τον θαυμαστή των κουκουλοφόρων τον κ. Μαρκάτο, ούτε το σύμβολο της χειρότερης περιόδου του ΠΑΣΟΚ τον Γιάννη Δημαρά…
NAI είμαι “προδότης της χώρας” γιατί δεν μπλόκαρα κάθε επένδυση στη χώρα όπως οι όψιμοι σύντροφοί σας, βγάζοντας στους δρόμους τους διεφθαρμένους και βολεμένους συνδικαλιστές μου.
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας” γιατί πυξίδα μου δεν είναι η Αργεντινή, ο Ισημερινός και ο Ούγκο Τσάβες, αλλά η ψυχή, η Ιστορία και το παράδειγμα του Έλληνα, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Μεγαλέξανδρου, του Κολοκοτρώνη, του Μακρυγιάννη, του Καποδίστρια του Καραμανλή…
ΝΑΙ είμαι “προδότης της χώρας”
Και ακούστε και κάτι τελευταίο κ. Καμμένε:
ΝΑΙ είμαι υπερήφανος που είμαι “προδότης της χώρας” κ. Καμμένε.
Και θα συνεχίσω να είμαι “προδότης της δικής σας χώρας” κ. Καμμένε.


Γιώργος Μουρούτης
Αναπληρωτής Εκπρόσωπος τύπου Νέας Δημοκρατίας

πηγή: http://taxalia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.