Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Έπιασε κορυφή ο Χάμιλτον

Ο Άγγλος κέρδισε το GP Σιγκαπούρης και, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Νίκο Ρόσμπεργκ με μηχανικά προβλήματα, ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας!
μια από τις πιο ονειρικές του νύχτες στη Formula 1 ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε -με μια ολοκληρωτική εμφάνιση- το GP Σιγκαπούρης, 14ο φετινό αγώνα της Formula 1, και παράλληλα επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας μετά την εγκατάλειψη του Νίκο Ρόσμπεργκ με μηχανικά προβλήματα.


Ο Ρόσμπεργκ εγκατέλειψε στον 15ο γύρο, από τους 61 του αγώνα, καθώς ένα πρόβλημα στο ηλεκτρονικό κύκλωμα της Mercedes W05 προκάλεσε σοβαρές συνέπειες στο χρονισμό των αλλαγών ταχυτήτων. Ο Γερμανός δεν κατάφερε καν να ξεκινήσει το γύρο σχηματισμού και εκκίνησε τον αγώνα από τα πιτς, έχοντας ήδη πέσει στην τελευταία θέση.

Ο Χάμιλτον πήρε και διεύρυνε την πρωτοπορία του αγώνα μέχρι την είσοδο του οχήματος ασφαλείας περίπου στα μισά του αγώνα, που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των Σέρχιο Πέρεθ και Άντριαν Σούτιλ.

Έχοντας χάσει την ευκαιρία να κάνει το τρίτο του πιτ-στοπ υπό το όχημα ασφαλείας, ο Λιούις έχασε μόνο για πολύ λίγο την πρωτοπορία από τον Σεμπάστιαν Φέτελ όταν έκανε το τρίτο πιτ-στοπ. Όμως, με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά από τον Γερμανό δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τη Red Bull RB10 και να κερδίσει.

Ο Φέτελ άντεξε στο τέλος στις πιέσεις των Ντάνιελ Ρικιάρντο και Φερνάντο Αλόνσο, που επίσης τοποθέτησαν τη (σκληρότερη) μαλακή γόμα στο μέσον του αγώνα. Έτσι, η RBR κατέκτησε τις πλευρικές θέσεις του βάθρου, ενώ ο Αλόνσο έμεινε 4ος έχοντας βγει χαμένος από την είσοδο του οχήματος ασφαλείας.

Πίσω από τον 5ο Φελίπε Μάσα την εξάδα έκλεισε ο Ζαν Έρικ Βερν, αλλά επίκειται τιμωρία 5 δευτερολέπτων για παράβαση των ορίων της πίστας. Την πρώτη δεκάδα, έπειτα από μια συναρπαστική μάχη μεταξύ τους, έκλεισαν οι Πέρεθ, Κίμι Ράικονεν, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Κέβιν Μάγκνουσεν, ενώ ο Τζένσον Μπάτον εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα τρεις γύρους πριν το τέλος.

Τα λεπτά που προηγήθηκαν της εκκίνησης ήταν γεμάτα άγχος για τον Ρόσμπεργκ και τους μηχανικούς του. Ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε δεν επιλύθηκε με την αλλαγή τιμονιού - και ήταν τόσο σημαντικό, που δεν επέτρεψε στον Γερμανό να εκκινήσει καν στο γύρο σχηματισμού. Οι μηχανικοί έσπρωξαν μετά βίας το μονοθέσιο στα πιτς και ο Ρόσμπεργκ εκκίνησε τον αγώνα από εκεί, φυσικά τελευταίος.

Έξω στην πίστα, ο Χάμιλτον -που αντιμετώπισε ένα παρεμφερές αλλά λιγότερο καταστροφικό πρόβλημα στην εκκίνηση του Ιταλικού GP- ξεκίνησε με αρτιότητα και διατήρησε την πρώτη θέση από τους Αλόνσο, Φέτελ και Ρικιάρντο.
Σύντομα ο Αλόνσο έδωσε τη 2η θέση στον Φέτελ, όμως, ως αντιστάθμισμα για το γεγονός ότι χάνοντας τα φρένα στο τέλος της ευθείας «έκοψε» την πρώτη στροφή - και οι αγωνοδίκες έκριναν ότι μετά την κίνηση του Ισπανού δεν απαιτούνταν άλλη τιμωρία για τον οδηγό της Ferrari.
Στους επόμενους γύρους δεν άλλαξε τίποτα στην κορυφή, καθώς οι πρωτοπόροι φρόντιζαν να περισώσουν τα ελαστικά και τα καύσιμά τους - που καταπονούνταν και τα δύο οριακά στη Σιγκαπούρη. Στον 15ο γύρο, ωστόσο, ο Ρόσμπεργκ επέστρεψε στα πιτς και πλέον παραδόθηκε στην έλλειψη ισχύος από τις μονάδες ανάκτησης ενέργειας και στις άκρως προβληματικές αλλαγές ταχυτήτων που επέφερε το πρόβλημα στο ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Ο Χάμιλτον είχε ήδη αναπτύξει μεγάλη διαφορά στην κορυφή, και αυτό δεν άλλαξε τίποτα δεν άλλαξε στα πρώτα και δεύτερα πιτ-στοπς. Αντίθετα, στα δεύτερα ο Αλόνσο κατάφερε -μπαίνοντας νωρίτερα- να ανέβει δεύτερος μπροστά από τον Φέτελ.
Όμως, η απόφαση του Φέτελ να βάλει στο δεύτερο πιτ-στοπ τη μαλακή γόμα, όπως και του Ρικιάρντο, αποδείχθηκε καταλυτική για τη Red Bull διότι αμέσως μετά μπήκε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Ο Αλόνσο (όπως και ο Ράικονεν) αναγκάστηκαν να μπουν στα πιτς αμέσως μόλις μπήκε το όχημα ασφαλείας, για να εκμεταλλευτούν την περίσταση και να τοποθετήσουν και αυτοί τη μαλακή γόμα, τη σκληρότερη από τις δύο.
Ο Αλόνσο επέστρεψε στην πίστα 4ος, πίσω από τις δύο Red Bull, και πλέον φαινόταν ότι και οι τρεις θα επιχειρούσαν να βγάλουν το δεύτερο μισό του αγώνα με ένα σετ της (σκληρότερης) μαλακής γόμας. Ήταν αμφίβολο αν μπορούσαν - αλλά τελικά τα κατάφεραν.
Για τον Χάμιλτον ήταν εντελώς διαφορετικά τα δεδομένα. Πίσω από το όχημα ασφαλείας είχε χάσει πλέον το τεράστιο προβάδισμα στην κορυφή, είχε την πολύ μαλακή γόμα -ενώ οι τρεις διώκτες του είχαν τη μαλακή- και έπρεπε να κάνει και τρίτο πιτ-στοπ.

GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2014

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Χάμιλτον (Mercedes) 2:00:04.795

2. Φέτελ (Red Bull-Renault) +13.534

3. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +14.273

4. Αλόνσο (Ferrari) +15.389

5. Μάσα (Williams-Mercedes) +42.161

6. Βερν (Toro Rosso-Renault) +56.801

7. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +59.038

8. Ράικονεν (Ferrari) +1:00.641

9. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +1:01.661

10. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1:02.230

11. Μπότας (Williams-Mercedes) +1:05.065

12. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) +1:06.915

13. Γκροζάν (Lotus-Renault) +1:08.029

14. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1:12.008

15. Έρικσον (Caterham-Renault) +1:34.188

16. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) +1:34.543

17. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) +1 γύρος

Εγκ. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +8 γύροι

Εγκ. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) +20 γύροι

Εγκ. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) +43 γύροι

Εγκ. Ρόσμπεργκ (Mercedes) +47 γύροι

Εγκ. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) DNS

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΟΔΗΓΩΝ

1. Χάμιλτον - 241

2. Ρόσμπεργκ - 238

3. Ρικιάρντο - 181

4. Αλόνσο - 133

5. Φέτελ - 124

6. Μπότας - 122

7. Μπάτον - 72

8. Χούλκενμπεργκ - 72

9. Μάσα - 65

10. Πέρεθ - 45

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Mercedes - 479

2. Red Bull - 305

3. Williams - 187

4. Ferrari - 178

5. Force India - 117

6. McLaren - 111

7. Toro Rosso - 27

8. Lotus - 8

9. Marussia - 2

10. Sauber - 0

11. Caterham - 0


Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.