Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Υπ. Βουλευτής ΝΔ Πόπη Φουντουκίδου: Γιατί ζητώ να είμαι η μία σου επιλογή

Στην εποχή μας αποτελεί ζητούμενο και απαίτηση του Λαού η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και το «καθαρό μέτωπο» των πολιτικών. Γινόμαστε μάρτυρες καθημερινά περιπτώσεων που πολιτικοί πρόδωσαν την εμπιστοσύνη των πολιτών.

Από την πλευρά μου είδα την Πολιτική ως πεδίο προσφοράς και έχω ήδη παραιτηθεί από κάθε δικαίωμα που απορρέει από την βουλευτική μου ιδιότητα.

Με τον σύζυγό μου είμαστε ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΙ και σκληρά εργαζόμενοι. Έχω ασκήσει μάχιμη Δικηγορία, έχω κωλύσει ένσημα στη ζωή μου, γνωρίζω τις δυσκολίες της ζωής.

Επιπλέον, γνωρίζω τα προβλήματα του τόπου, η οικογένειά μου είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες εγκατεστημένοι στα Γιαννιτσά και δεχόμαστε τις επιπτώσεις της κρίσης και των κακών επιλογών στον τόπο μας μαζί με σας. Ποτέ άλλοτε η ΕΜΠΕΙΡΙΑ δεν ήταν τόσο χρήσιμη όσο τώρα.

Σημαντικά επιτεύγματα έχουν την προσωπική μου σφραγίδα, ακόμα και ως βουλευτής αντιπολίτευσης, όπως πχ η σύνταξη της χήρας αγρότισσας, η περαίωση του Νοσοκομείου Γιαννιτσών, η ίδρυση κέντρου πρόληψης ουσιών, η ενεργοποίηση Ευρωπαϊκών κανονισμών που έφεραν δις Ευρώ σε αγρότες του Νομού μας, κυρίως καπνοπαραγωγούς, ρυθμίσεις για τους πολύτεκνους και τους αδύναμους. Στα δε 3,5 χρόνια που διετέλεσα κυβερνητική βουλευτής ο Νομός είδε χειροπιαστό έργο, πχ το χαρακτηρισμό του ως παραμεθορίου και προβληματικού, αποζημιώθηκαν για πρώτη φορά ασθένειες που δεν καλύπτονταν πριν από τον ΕΛΓΑ, η ρύθμιση για τα πανωτόκια, η αύξηση των κονδυλίων για βελτίωση και εκσυγχρονισμό αγροτικών εγκαταστάσεων και στήριξη νέων αγροτών, ευνοϊκές ρυθμίσεις για 3.500 χιλιάδες εποχιακά εργαζόμενους του Νομού, εξαίρεση καταβολής εισφορών στο ΤΕΒΕ σε οικισμούς κάτω των 2.000, στήριξη των περιφερειακών Μ.Μ.Ε. κ.α.

Αυτά μου δίνουν το δικαίωμα να ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.

ΖΗΤΩ λοιπόν την ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ, ΖΗΤΩ να είμαι η ΕΠΙΛΟΓΗ σου, για να αναστήσουμε τη Χώρα και το Νομό μας, να δώσουμε ΕΛΠΙΔΑ και ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ στα παιδιά μας, ώστε να μείνουν στην ΠΑΤΡΙΔΑ.


ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.