Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Δήλωση-Ευχαριστήριο Μαρίας Ζωγράφου-Τσαντάκη

Δήλωση - Ευχαριστήριο
Μαρίας Ζωγράφου - Τσαντάκη
Υπ. Περιφερειακής Συμβούλου
με τον Απ. Τζιτζικώστα
Θεωρώ βαθιά μου υποχρέωση να ευχαριστήσω θερμά, μέσα από την καρδιά μου, όσους ψηφοφόρους της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας με τίμησαν με το σταυρό της προτίμησής τους στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές, κατά τις οποίες ήμουν υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Απόστολου Τζιτζικώστα «Αλληλεγγύη». Η εκλογή μου ως περιφερειακή σύμβουλο βασίζεται στη δύναμη που μου δώσατε εσείς με τη ψήφο σας, εκτιμώντας και στηρίζοντας τον έντιμο και αξιοπρεπή προεκλογικό μου αγώνα.

Ευχαριστώ επίσης θερμά το σύζυγό μου Τρύφωνα Τσαντάκη, που με συμπαραστάθηκε και με βοήθησε με όλες του τις δυνάμεις.

Θέλω να ευχαριστήσω ακόμη φίλες, φίλους και γνωστούς, δικούς μου και του συζύγου μου και όλους τους συνεργάτες μου για την αμέριστη συμπαράστασή τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής μου προσπάθειας.

Ευχαριστώ ακόμη όλους τους κατοίκους της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, γιατί αντιμετώπισαν πολύ θετικά την εκ νέου υποψηφιότητά μου, είχαν να πουν πάντα ένα καλό λόγο για μένα και με υποδέχονταν στις προεκλογικές περιοδείες με αισθήματα εκτίμησης, φιλίας και αγάπης.

Πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να διεκδικώ για τον τόπο μου, όπως μέχρι τώρα
έκανα με την ιδιότητά μου ως αιρετή της αυτοδιοίκησης. Δεν είναι απλά μια υπόσχεση. Είναι η συνέχιση των προσπαθειών μου. Το οφείλω σε όλους/ες εσάς που μαζί ζούμε και δραστηριοποιούμαστε στις πόλεις και στα χωριά της Πέλλας μας. Θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις, στα μέτρα των δυνατοτήτων ενός περιφερειακού συμβούλου, ώστε να ανταποκριθώ στις προσδοκίες κάθε συμπολίτη μας και να ακούω τα δίκαια αιτήματά του. Θα προσπαθήσω να συμβάλω στην ανάπτυξη του τόπου μας σε όλους τους τομείς αλλά και στη βελτίωση της καθημερινότητάς μας που πρέπει να ξαναφτιάξουμε μαζί. Επιθυμώ και θα προσπαθήσω για τη δημιουργία ανάμεσά μας μιας ειλικρινούς σχέσης συνεργασίας. Η περιφερειακή αυτοδιοίκηση, στη νέα πενταετή θητεία έχει να προσφέρει πολλά που δικαιούται να απολαμβάνει κάθε συντοπίτης μας.

Με ευγνωμοσύνη και ευχαριστίες δηλώνω ότι θα είμαι στο πλευρό όλων με παρεμβάσεις, θέσεις και προτάσεις που θα συμβάλλουν σε ό,τι καλύτερο αξίζει στον τόπο μας.

Μαρία Ζωγράφου – Τσαντάκη
Σχολική Σύμβουλος Π.Ε Πέλλας, 
Περιφερειακή Σύμβουλος ΠΕ Πέλλας ΠΚΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.