Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο Υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου Τρύφων Ούρδα


Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» σε όλους εσάς τους γνωστούς και άγνωστους φίλους μου, οι οποίοι στις εκλογές την 18/05/2014 για την ανάδειξη περιφερειακών συμβούλων με τον συνδυασμό
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ του Γιάννη Ιωαννίδη και Γιάννη Ανδρίτσου, μου εμπιστευτήκατε την ψήφο σας.  Ο μεγάλος αριθμός των σταυρών προτίμησης στο πρόσωπό μου, δείχνει εκτός από την εμπιστοσύνη που μου έχετε να ασκήσω τα καθήκοντα του περιφερειακού συμβούλου, και την αγάπη στο πρόσωπό μου, απαραίτητη σε μένα για να υποστηρίξω τον τόπο μας.
             Είμαι σίγουρος ότι και στην επαναληπτική ψηφοφορία, την Κυριακή 25/5/2014, θα δείξετε την ίδια εμπιστοσύνη ­ αγάπη σε μένα και στον συνδυασμό που ανήκω, έτσι ώστε όλοι μαζί να δώσουμε πνοή και δυνατό λόγο στον Νομό μας.  Το Νομό Πέλλας!



Ούρδας Τρύφων
Υποψ. Περιφερειακός Σύμβουλος
στον συνδυασμό ¨ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.