Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Βιεϊρίνια: "Σκέφτομαι να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας"

Τις σκέψεις του να αγωνιστεί μελλοντικά στην Εθνική Ελλάδας, μοιράστηκε ο Βιεϊρίνια σε συνέντευξή του στην πορτογαλική εφημερίδα "O Jogo".

Ο Βιεϊρίνια άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να παίξει με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, δηλώνοντας: "Όνειρό μου ήταν πάντα να παίξω για την πατρίδα μου, αλλά τώρα το σκέφτομαι υπάρχει μπροστά μου η πιθανότητα να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας, από την στιγμή που δεν έχω παίξει ποτέ στην εθνική ανδρών της Πορτογαλίας. Είναι κάτι που δεν μπορώ να αρνηθώ ούτως ή άλλως".

Παράλληλα, στάθηκε στην σχέση αλληλοσεβασμού που έχει με τον Φερνάντο Σάντος, τονίζοντας: "Ο Φερνάντο Σάντος μου έδωσε πάλι τη χαρά του παιχνιδιού. Έχω μια σχέση τεράστιου αλληλοσεβασμού μαζί του και μπορώ να πω ότι έχω μιλήσει μαζί του για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας. Αλλά ήταν μία συζήτηση μεταξύ φίλων και τίποτα παραπάνω"

Ο Βιεϊρίνια μίλησε και για τις πιθανότητες κλήσης του στην Εθνική Πορτογαλίας: "Το γεγονός ότι δεν έχω κληθεί στην εθνική ανδρών της Πορτογαλίας νομίζω ότι οφείλεται στο ότι έχουν καλύτερους παίκτες και δεν πιστεύω ότι θα με καλέσουν μόνο και μόνο επειδή μπορεί να παίξω για την Ελλάδα. Έχω καταφέρει πολλά με τον ΠΑΟΚ τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Εuropa League, και αυτή τη σεζόν νομίζω ότι τα πηγαίνω πολύ καλά".

Δείτε τη συνέντευξη: Vieirinha pode jogar pela Grécia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.