Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Αποχαιρετιστήρια ομιλία του Δημ. Σύμβ. Πέτρου Πριβαρτιτσάνη στο Δημοτικό Συμβούλιο Έδεσσας

Αποχαιρετιστήριος λόγος στο Δημοτικό Συμβούλιο Έδεσσας
Μεγάλη Τρίτη, 16 Απριλίου 2014


Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,


Η σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας αποτελεί για μένα ένα σημείο - ορόσημο στη μέχρι τώρα πορεία μου στη δημόσια ζωή του τόπου μας. Η πορεία αυτή ξεκίνησε
στις δημοτικές εκλογές του 2002, κατά τις οποίες συμμετείχα για πρώτη φορά ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, χωρίς να καταφέρει η τότε παράταξή μου να εκλέξει αντιπρόσωπο στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Στο τελευταίο έτος της περιόδου 2006 – 2010 είχα την τιμή να αναλάβω θέση Δημοτικού Συμβούλου, αναπληρώνοντας τη θέση του αείμνηστου συναγωνιστή Χρήστου Καρρά. Η σύντομη θητεία μου την περίοδο εκείνη με γέμισε με θάρρος και αισιοδοξία για μια καλύτερη πορεία στο μέλλον.

Στην τελευταία περίοδο 2010 – 2014 που κλείνει σε λίγο καιρό, είχα την χαρά να γευτώ τη νίκη και να αναλάβω θέση ευθύνης στη διοίκηση του Δήμου μας.

Κάνοντας έναν μικρό απολογισμό όλων αυτών των χρόνων, μπορώ να πω ότι αποκόμισα πλούσια εμπειρία, στην προσπάθειά μου να γίνω χρήσιμος για τον τόπο μου, να προσφέρω όσα είχα ονειρευτεί, εδώ, στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα.

 Όλα αυτά τα χρόνια είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με πολλούς ανθρώπους, βίωσα ευχάριστες αλλά και δυσάρεστες καταστάσεις, αμφισβητήθηκα αλλά και δικαιώθηκα, έκανα εχθρούς αλλά και πολλούς φίλους.

 Σήμερα, μετά από μια πορεία 12 ετών, κατά την οποία θήτευσα τόσο ως Σύμβουλος της αντιπολίτευσης όσο και ως Σύμβουλος της συμπολίτευσης, αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο της παρουσίας μου στα Δημοτικά πράγματα και να ανοίξω άλλους κύκλους στο παρόν αλλά και στο μέλλον.

 Με συγκίνηση και τιμή, ανακοινώνω ότι δεν προτίθεμαι να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημοτικού Συμβούλου στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές, καθώς έχω δρομολογήσει ήδη την υποψηφιότητά μου για τη θέση του διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μια εξέλιξη που αποτελεί για μένα όνειρο ζωής, η οποία όμως απαιτεί επίπονη και πολυετή προσπάθεια.

 Πάνω απ’ όλα, θέλοντας να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στην οικογένειά μου, θεωρώ ότι η συγκυρία δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω την παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο.

 Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Εύχομαι ειλικρινά σε όλες και σε όλους σας καλή συνέχεια, καλή δύναμη και περιμένω να εργαστείτε άοκνα για το καλό της Έδεσσάς μας.


Πέτρος Πριβαρτιτσάνης
Δημοτικός Σύμβουλος Έδεσσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.